Mia is HubSpot Diamond Partner!

Hubspot
Written by Mia

Wie onze blog geregeld bezoekt, weet dat we bij Mia al een paar jaar intensief inzetten op het implementeren van inbound marketing en marketing automation via HubSpot. En daar werden we eind 2019 voor beloond, als een van de weinige Belgische HubSpot Diamond Partners!

Wat is HubSpot?

Net zoals Mia is geëvolueerd sinds onze eerste implementatie 6 jaar geleden, is ook HubSpot geëvolueerd. Maar wat is HubSpot nu? Geen pure marketing automation meer, maar een platform dat marketing-, sales- en customer service-afdelingen kan helpen om meer data te verzamelen en al dan niet geautomatiseerd te acteren op basis van die data. En dat allemaal gecombineerd in 1 enkele tool. En dan vergeten we zelfs nog de mogelijkheden om een hele site te bouwen op HubSpot.

HubSpot Diamond Partner, so what?

Dankzij onze sterke staat van dienst en de hoeveelheid succesvolle HubSpot-implementaties bij klanten, mag Mia zich intussen HubSpot Certified Diamond Partner noemen, de hoogste onderscheiding onder de wereldwijde partners. Mooi voor ons, natuurlijk, maar toch vooral voor onze klanten. Want het is een objectief bewijs dat we niet alleen succesvol kunnen implementeren, maar ook helpen om bedrijven blijvend te laten groeien via het systeem. En dat is een teken van garantie voor onze klanten, een 'seal of approval' dat we hen ook effectief correct helpen.

Mia-HubSpot-Diamond-Partner

Wat kan je met HubSpot doen?

Marketing

Wel, veel eigenlijk. De meest bekende activiteit is HubSpot Marketing gebruiken om een inbound marketing strategie te implementeren, en op die manier aan lead generation te gaan doen via je digitale kanalen. Denk aan het opzetten van een content strategie en een blog om mensen aan te trekken via zoekmachines, ze vervolgens via premium content te laten converteren op landingspagina's en hun data daarna te gebruiken voor een automatische en gepersonaliseerde lead nurturing strategie.

Sales

Maar geen marketing zonder sales, natuurlijk. Daarom is er ook HubSpot Sales, een tool die je salesteam alle mogelijkheden geeft om het salesproces te faciliteren. Van lead scoring, over sales playbooks en automated sales sequences tot het automatisch genereren van offertes. Een ideaal systeem om je salesmensen meer tijd te geven om nieuwe klanten te maken, in plaats van administratieve taken uit te voeren.

De Salestool biedt ook uitgebreide oplossingen voor het automatiseren van een contact- of aanvraagtraject. Veel inkomende offerte-aanvragen, al dan niet over verschillende kantoren of locaties heen, die allemaal in kaart gebracht moeten worden? Geen probleem, daar hebben we een bewezen oplossing voor!

Customer Service

De meest recente toevoeging binnen het HubSpot-ecosysteem. Heb je een customer service team, of werk je met een call-center? En ben je de trage, manuele manier van ticketing beu? Geen probleem. De combinatie van Knowledge Base, shared inboxes and een zowel manueel als automatisch systeem voor ticket-opvolging en -distributie ontlast ook je customer service.

Website

Nood aan een nieuwe site en geen zin in complexe connecties? Wel, goed nieuws. Via het stand-alone HubSpot CMS kan je snel en eenvoudig performante en steeds evoluerende websites bouwen. Naadloos te integreren met alle andere HubSpot-tools en dankzij uitgebreide API-mogelijkheden ook perfect geschikt voor jobsites of sites met veel content uit externe systemen. En dankzij onze zelf ontwikkelde modules perfect geschikt voor de meest complexe SEO-vragen en meertaligheid.

Vragen over HubSpot, of het voor jouw bedrijf een meerwaarde biedt en hoe je er mee start? Neem contact op met onze HubSpot-specialisten!

 

HubSpot e-book downloaden