Mia is nu HubSpot Platinum Partner!

Written by Steven Van Duyse

Toen we vier jaar geleden startten met het aanbieden van inbound marketing en marketing automation, hadden we niet gedacht dat we zo snel zouden evolueren tot een ervaren en gewaardeerde speler in die markt. Dat we deze week erkenning kregen als HubSpot Platinum Partner, maakt dat verhaal nu nog wat completer.

Sinds vandaag is Mia namelijk officieel HubSpot Platinum Partner. Een erkenning die aangeeft dat we gedurende de jaren dat we HubSpot implementeren voor klanten, steeds voorrang hebben gegeven aan kwaliteit en resultaat. Vandaar dat we als agency zo blij zijn met die waardering. En trots zijn op de achterliggende resultaten: meer dan 25 succesvolle HubSpot-samenwerkingen met klanten in B2B, B2C en non-profit.

Waarom kozen we destijds om (voornamelijk) met HubSpot aan de slag te gaan?

Omdat HubSpot de vernieuwende aanpak van Inbound Marketing perfect aanvult: met deze software kan je bedrijf kiezen voor een persoonlijke en geautomatiseerde opvolging van leads en prospects. Zonder de kosten, zorgen en tijdsinvestering die u van manuele opvolging gewoon bent. Wat kan je allemaal winnen als je voor Mia kiest als je HubSpot partner in België:

  • Een eenvoudige manier om leads te genereren en deze (deels) automatisch te onderhouden.
  • Het duidelijk in kaart brengen van de behoeften van uw mogelijke klanten.
  • Zonder specifieke technische achtergrond heel wat digitale taken kunnen uitvoeren.
  • Op een gestructureerde manier een vooraf bepaalde digitale (inbound) strategie uitvoeren die perfect aansluit bij je digitale doelstellingen.

En wat betekent dit nu voor jouw bedrijf?

Gezien de resultaten die we bij onze klanten behaalden, geloven we sterk in de kracht van inbound marketing en marketing automation. Dat dit ook onderstreept wordt door ons partnership met HubSpot, betekent voor onze klanten dat ze in zee kunnen gaan met een agency dat:

  • Kiest voor resultaten
  • Weet hoe het inbound en HubSpot zowel strategisch als technisch kan inpassen in een digitaal marketingplan
  • Bewezen successen heeft geboekt
  • Op voortdurende basis wordt bijgeschoold door specialisten ter zake

Deze vernieuwe erkenning door HubSpot bewijst vooral dat Mia een solide partner is voor wie geïnteresseerd is om aan de slag te gaan met inbound marketing en HubSpot:

Congratulations to MIA on becoming a HubSpot Platinum Partner! Their focus and energy have made them one of our best partners in Europe. The results they have shown their clients using the inbound methodology has been truly remarkable and reflects in their success. This is a well-deserved recognition to the entire team at MIA. Well done! 

Ville Lahtinen,  HubSpot Principal Channel Account Manager

Steven Van Duyse, onze Digital Strategy Lead, vertelde al meer over onze aanpak en visie in verband met HubSpot op de site van HubSpot zelf:

Heeft mijn bedrijf baat bij een HubSpot partner?

Eerlijk? Dat kunnen we pas zeggen als we jou en je bedrijf leren kennen. Wij zijn nu immers (nog) niet op de hoogte van de noden, behoeften, verwachtingen en doelen van je bedrijf – en daarom weten we vooraf ook niet of HubSpot de beste optie is om in te spelen op wat je nodig hebt. Neem daarom zeker contact op met ons voor een eerste kennismaking. Dan zitten we rustig samen, drinken we koffie, bespreken we je wensen en doelstellingen en kijken we of de HubSpot software hiertoe kan bijdragen. Je kan trouwens ook een gratis demo aanvragen: op deze manier kunnen we in de praktijk bekijken of je baat hebt bij een HubSpot Certified partner en/of Inbound Marketing.

Hubspot in actie zien?